2014. december 19., péntek

csak hogy lássátok, élünk még...

Harmadjára fogok neki. A többi elmentve és félredobva. Tiszta emlékezős/csöpögős. Inkább képaláírok és nem eresztem bő lére. Így adok is, meg nem is. Boldog Mézeskalácsot!

Mindig kell egy cuki kép, hogy el ne hagyjatok. Nesztek. Tessék.
A kutyagőz kiütéssel győzött. Szieszta.
nyugimajdéntudom fejű kacsinteb
Hát nem cuki ahogy a nyuszi napfürdőben melengeti barna orrocskáját?!
( a Sz*ranya Awards különdíjasának fotója)
nem, nem sterilizáltam a kutya nyelvét
sem az orrát, fülét, hátát...
varróprojekt indul
(ülőszivacsra huzat régi farmerekből némi kutyaszőrrel)
jajj hol is a vonalzó...á ittvan...ezmegmiafranc?!...Susuuu nemááár
Koppnak a sárkánysapka csak így készülhet, a felügyelet indokolt.
Mondtam, hogy sütök. Hetek óta nem vettünk kenyeret.
A recept itt.
...és varrok is. 
A kertben meg hideg van. Mint nálatok.
Akinek ez nem elég, kérem szólni, vagy kézzel inteni.
Boldog Karácsonyt Pupákok! ;)

1 megjegyzés:

Juhmeli írta...

Végre, végre, végre! Nagyon elégedett vagyok a képaláírással. Na de a többi! Teljesen kivagyok. Az a róka! Az a kenyér! A kis mókit már meg sem említem! A képeket nézegetve egyre nehezebb lesz Ferinek nemet mondani a negyedikre... De kitartok.

Ó, még néhányszor eljövök röhögni egy kicsit, csak úgy magamban. Jó készülődést és növekedést! Pupákok! Hi-hi! M.